Stöd för Affärerna och Relationen med era Kunder

Ett bra CRM system skall stödja det arbetsflöde som företaget valt att följa och använda de benämningar och termer man är van vid i sin organisation. Det skall vara flexibelt för ändringar och användarna skall känna att det är enkelt och smidigt att arbeta i systemet.

Systemet skall samla den information som behövs för uppföljning och beslutsstöd. Säljprognoser och säljbudget skall matchas med utfall i tydliga rapporter dagligen så att man kan följa hur det går och hur framtiden ser ut. Systemet skall hantera säljrapporter och andra dokument så att dessa inte behöver göras vid sidan om. Att förmedla kunskap och kompetens är en viktig faktor i de mer komplexa säljorganisationerna. Att kunna logga viktig säljrelaterad information för andras ögon samt att vid behov smidigt kunna se tillgängliga kollegor och chatta med dem är numera självklara funktioner i Säljstödssystem.

En av de stora poängerna med CRM system är förstås att förmedla vad som pågår hos en viss kund. Speciellt om man arbetar inom olika delar av företaget som tex marknad, support, försäljning, projektledning eller service. Så fort man är i kontakt med samma kund skall det tydligt framgå vilka andra ärenden som pågår eller avslutats. Kundärenden får aldrig falla mellan stolar eller glömmas bort. Våra CRM lösningar är de som användarna och företagsledningen blir mest nöjda med. Vi integrerar med Erp system och andra system.


Kronfågel
Som ledande varumärke på den svenska matfågelmarknaden har Kronfågel många stränga    läs mer..
SAS - Scandinavian IT Group
Nuförtiden är SAS inte bara skandinavisk service till lågt pris. Idag har man även    läs mer..
Telge Energi
Den avreglerade elmarknaden ställer stora krav på elleverantörerna. Speciellt om m    läs mer..
YIT Sverige
YIT är ledande i Sverige inom installationstjänster och erbjuder ett komplett utbu    läs mer..

Kontoret mitt i handen
Hantverksappen Ett smartare kontor på fickan för hantverkare och serviceorganisationer. En molnetbaserad abonnemangstjänst "all inclusive"




Namn:

E-post:

Telefon:
Solute Technologies AB, Sveavägen 9, 16 tr, tel 08-612 92 60, info@solute.se